..

sitter hemma och nästan somnar. är så jääääävla trött så det finns inte... ska nog se film snart. mamma och pappa kommer hem om 1 timme också.

men iaf, igår blev det helt crazy på kvällen. sen sov nina hos mig för att mina föräldrar va on a party yeeeah!
sen sov vi till 9 eller nått för att jag skulle till kyrkan klockan 12 och vi ville ha tid på oss att bara se på tv och äta frukost i lugn och ro. och nuuuuuu, har jag iaf pluggat, känns i magen! riktigt duktig är jag .. hehe. sen när pappa kommer hem ska han hjälpa mig med matten också jao. i kyrkan tog vi iaf konfirmationskort. treeeeeeeeeevligt tjohej!

imorgon börjar man då KLOCKAN 12! fast jag ska till tandläkaren 10 i 12 så jag får hoppa hkk och komma till gympan ist.
sen måste jag antagligen hem och plugga.


ONE SAK TILL! får snart skivan med alla bilder från italien, så slipper jag att berätta om resan i ditaljer om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0