italien baby

skrev inte igår hade inte tid, åkte till kyrkan 10 - 3 och sen hann jag bara byta om innan jag skulle dit för grillning igen. efter det va de möte. och sen kom jag hem och packade, har fortfarande en del kvar och sen somnade jag för jag va så jävla trött efter att gått upp klockan 8!

vaknade runt 11 idag, hade bestämt mig för att sova till 1 för att kunna vara uppe så länge som möjligt i bussen på väg till italien men så blev det inte! pappa ringde och väckte mig och jag kunde inte somna om, tack! men jag gick iaf upp, satte mig framför tv och satt där en stund. sen gjorde jag lunch för en stund sen och har precis ätit klart. måste fortsätta packa snart med orkar inte, ska ducha och städa rummet också. måste hinna det innan 5, för då ska jag åka och köpa nått att äta på vägen. ska vara utanför kyrkan klockan 9 jaup.

klockan 10 åker bussen och då ska vi sitta i den ca två timmar för att åka färja så då måste man av bussen. efter det ska vi fortsätta åka och redan klockan 4 ska vi åka färja IGEN. sen åker vi vidare, äter frukost och fortsätter åka, äter lunch och fortästter åka. stannar för att kolla stuffs på vägen och sen är vi framme efter ca 30-35 timmar. he-he. göttans. sen är vi i ITALIEN. kommer inte skriva nått på hela 10 dagar. kommer hem 2 dagar innan skolan börjar katastrof. sommarlovet har varit det snabbaste hitils och det känns som om jag inte har hunnit nått. men nu är det bara ett år kvar innan man öbörjar gymnasiet. faaaaaaaaaan va gött!


kommer sakna alla, men ska ändå bli så jävla skönt att slippa vissa.
ha det bra i sverige!

   

Kommentarer
Postat av: sandra sör

kommer sakna dig skulle träffat du innan du åkt ju :(

älskar dig

2009-08-06 @ 14:30:43
Postat av: agnes

i knoooooooooow :(((( men vi får ses under dom två dagarna jag e hemma innan skolan börjar, och vi får smsa så länge jag e i sverige. älskar dig <3

2009-08-06 @ 14:32:24
URL: http://ppffkk.blogg.se/
Postat av: s a r a b.b

såg innan att du skrev att man skulle skriva om man hade blogg. men det har jag inte men jag kommenterar ändå. ha en underbar resa till Italien och blogga så fort du kommit hem!

2009-08-06 @ 14:33:36
Postat av: Nathalie

fin blogg du har. jag ska nog göra en jag också. ha det kul i Italien

2009-08-06 @ 14:34:21
Postat av: agnes

DET SKA JAG :D

både blogga när jag kommer hem och ha en bra resa.



byeeeeeeeeee

2009-08-06 @ 14:35:28
URL: http://ppffkk.blogg.se/
Postat av: natta

vilka kommer du inte sakna?

2009-08-06 @ 18:43:50
URL: http://bbbbb
Postat av: agnes

ingen aning vem du är så tänker inte svara :D

2009-08-06 @ 18:44:38
URL: http://ppffkk.blogg.se/
Postat av: natta

2009-08-06 @ 18:44:49
Postat av: natta

oj råka skicka. de är natta? alla kallar mig fjortis så a nu kanske du vet vem jag e

2009-08-06 @ 18:45:37
Postat av: agneees

nej ingen anning du

2009-08-06 @ 18:45:58
URL: http://ppffkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0