lets play happy

sitter här och ser tv nu. såg precis klart en film jag satt och grät framför! ingen anning varför, men så var det iaf.

idag har det inte hänt nått speciellt, har varit i stan och köpt en del saker. bilder kommer sen.
inatt kmr det några som ska sova här också. riktigt najs! och imorgon har jag faktiskt inget planerat. funderar på
att försöka hitta ett par skor. mycket intressant, verkligen. och imorgon kommer amanda hem också. får se om jag
ska träffa henne på måndag eller inte. annars blir det nog sandra. och på torsag kväll blir det då italien med konfan. har inte tänkt på det förens för några dagar sen då sofia påminde mig. och nu är jag helt jävla laddad. skönt att åka bort från
äckel sverige. och röja på nått annat ställe heh. minuset är bara att vi ska gå runt i 40 graders hetta och kolla i kyrkor, det betyder alltså INGET bad. kommer aldrig stå ut. vattnet får bli min räddning, får dricka som en galning. hoppas kvällarna/nättena blir kul om vi lyckas med det villsäga.

byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken film såg du?

är lite depp, skulle gärna se en film man kan gråta till :(

2009-08-04 @ 22:24:09
Postat av: s a r a b.b

intressant blogg! <3

2009-08-04 @ 22:25:05
Postat av: sandra johansson

åh jag vill också till italien ju!

2009-08-18 @ 20:55:30
Postat av: Anonym

hoppas du hade en bra resa

2009-08-18 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0