smoke some weed and follow me

vakna för en stund sen och har precis ätit frukost med amanda. ska till optikern eller va det nu heter klockan 4 inne i stan och innan dess tror jag bara att vi ska vara hos amanda, yeahyeah! igår stack vi hem till mig efter att vi vart och sett film hos amanda. hos mig hämtade jag lite saker och sen stack vi ut och träffade emma en snabbis och sen gick vi till maxi halv 10 eller nått. och efter att vi vart där ett tag tog vi bussen till amanda. fick gå i 100 år för att vi missade busshållplatsen, mycket smart! sen satt vi vid datan såg lite mer film och sen somnade jag, va skit trött jaou.

fdsfds


Kommentarer
Postat av: amäända

jag är sur :( för jag kan inte träffa dig, för jag har skadat benen, det suger. men tack för dagen idag & igår. du är besssst, smoke some weed and follow me (L)

2009-08-04 @ 21:29:59
Postat av: julia

sv: jag vet inte vad banner är & jag har faktiskt glömt bort bakgrundsfärgen & jag är jätte trött för tillfället men kan berätta om en timme eller nåt:P jag kan ta reda på färgen alltså ;D

2009-08-04 @ 22:03:19
URL: http://jurdle.blogg.se/
Postat av: Johanna

jo jag vet ! haha men jag är rädd för smärtan x) plus att det kan bli jätteinfekterat och gör de svårare att sjunga :O

2009-08-04 @ 22:14:49
URL: http://jhoannaa.blogg.se/
Postat av: sandra

riktigt fin blogg du har!

du har fått mig att vilja blogga

2009-08-04 @ 22:20:14
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-08-04 @ 22:20:46
Postat av: BEGONIA

sv: visst ska jag hjälpa dig med det! :D så här är det: 1 du går inte på youtube, väljer vilken video som hälst. Höger om videon finns det små spalter. Du klickar på bädda in och kopierar koden.

2. koden som du kopierat klistrar du in på ditt nyskapade inlägg. Dock måste du välja ändra redigerare som ligger längst ner innan och sedan klistra in. Därefter laddar du bara upp! :D hoppas det går bra och tack så mycket för din fina kommentar! kram :D

2009-08-04 @ 22:24:20
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0