en skön kväll

hejåhå!
ligger fotrfarande kvar i sängen. har legat här sen klockan 9 för att jag inte kunde sova längre.
skulle sovit hos ammie, men jag stack hem för att jag inte mådde so good.

igår va det iaf så att jag stack t ammie direkt efter praon och då va anna där också. vi fixade oss, stack till balltorp och träffade en. sen stack vi och mötte lite annat folk och lalalal. senare kom sabina också o vi satte oss nån stans. åkte sen t stensjön med några och på vägen hem fick jocke bensin stop eller vafan det va som hände. kommer iaf ihåg att vi rullade ner för en backe.

väntar på att pappa kmr hem så att jag kan göra smooothiie heheh.
får iaf se vad som händer ikväll.

/a.s

Kommentarer
Postat av: Milla

fin din men :) så vacker du är.

2009-10-07 @ 19:32:36
URL: http://mammaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0