gymnasiemässan

jag kommer snart dö tror jag, ja har ätit som en muslim som precis har fastat eller hur man nu säger det.
jävlaaaaaaaaaaaar va mycke jag har ätit. jaja.


började dagen med elevensval, sen halv 1 blev de gymnasiemässa, va där till 3 sen stack vi hem. kan inte säga att gymnasiemässan va så jävla rolig, det va som en bastu där inne och alla typ drog i en och man nästan kände sig tvingad att gå på alla skit gymnasium. men iaf har jag fastnat för KITAS - sämhälle ekonomi. så jävla softa tider också, 8-1 varje dag och så kan man byta språk till något annat en spanska (yes!) och åka utomlands! får iaf se vad jag bestämmer mig för, lång tid kvar att fundera.

nu ska ja sätta mig och se på tv och om en timma börjar HOLLYWOOD FRUAR! hahah så jävla klockrent är pogramet, sånna dumma fejk blondiner! men yeeees, det gillar vi!


Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

tack så mycket:) hihi kolla oxå hollywood fruarna!:D

2009-10-05 @ 22:05:51
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: clara

det är kul. anna anka är assa rolig

2009-10-05 @ 22:58:27
Postat av: mikaela

börja på aniara gymnasiet (A)

2009-10-08 @ 18:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0